piątek, 30 czerwca 2017

Koralikowa dekoracja & podaj dalej

W ten wietrzny, pochmurny dzień postanowiłam zajrzeć choć na chwilę do blogosfery i podzielić się z Wami pomysłem na wykonanie koralikowej dekoracji. Żeby wykonać tego typu dekorację potrzebne Wam będą: koraliki (moje pochodzą ze zdemontowanej, starej koralikowej zasłony), sznurek, kawałek patyka (u mnie bambusowy kij pomalowany na biało), nożyczki i drucik, który przekształciłam w igłę.



Dekoracja wygląda bardzo naturalnie. Jest bardzo prosta w wykonaniu i przede wszystkim jest własnoręcznie wykonana.



I już na koniec chciałabym pokazać Wam prezent, który otrzymałam od Tiny w ramach akcji - podaj dalej. 
28.06.2017r. dotarła do mnie paczuszka, która sprawiła mi ogromną przyjemność tym bardziej, że poranek właśnie tego dnia był dla mnie bardzo nieprzyjemny. Na mej drodze pojawiła się osoba, która zburzyła mój spokój i wywołała u mnie lekkie palpitacje serca. Po południu otrzymałam wspomnianą paczkę, które poprawiła mi humor a postawa Tiny przywróciła mi wiarę w ludzi nieco nadszarpniętą tego dnia. 
Ofiarodawczyni jeszcze raz dziękuję za niespodziankę i pozdrawiam cieplutko.


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

34 komentarze:

  1. Ta dekoracja jest genialna. Prosta, a tak efektowna ;). Prezent jest śliczny i widać, że wykonany z sercem. Taki miły gest potrafi ucieszyć i poprawić najgorszy humor. A tak poza tym, to szkoda nerwów na ludzi, którzy są tego niewarci. Serdeczności ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - nerwów szkoda i dlatego najlepiej z takimi osobami kontakt ograniczyć prawie do zera.
      Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  2. Fajna dekoracja, która mogłaby być nawet małym dziełem sztuki :)
    Serdeczności letnie przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak - u mnie tylko spontaniczna gra koralików stworzona pod wpływem chwili.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  3. Bardzo ładna i nieskomplikowana ozdoba. Bardzo miło jest dostać taki prezent, naprawdę potrafi poprawić humor i przywrócić wiarę w ludzi. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście przywraca wiarę - mi bardzo pomógł.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  4. Pamiętam czasy, gdy koralikowa zasłonka dzielila salon od kuchni. Ależ lubiłam przez nią przechodzić ;)) Urocza paczuszka, idealna na poprawę humoru ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam te czasy. Wtedy mieszkaliśmy w bloku. Po owej kotarce zostały mi koraliki - prawdziwe drewniane. Z sentymentu do dawnych czasów narodził mi się w głowie pomysł na ich ponowne wykorzystanie. Z części z nich zrobiłam sobie kiedyś korale.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam pięknie.

      Usuń
  5. Moniko, bardzo fajna dekoracja w modnym stylu boho :) Pasuje do tego kącika przy lustrze.
    Dostałaś bardzo ładne prezenty, cieszę się że poprawiły Ci tego dnia humor. Ja też nietety mam w swoim otoczeniu takie osoby, które podnoszą mi ciśnienie, więc wolę ich unikać.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czasami po prostu trzeba toksycznych unikać albo raz a dobrze im odpowiedzieć na ich zaczepkę.
      Rzeczywiście prezencik poprawił mi humor - był rekompensatą za tak trudny dzień.
      Dziękuję za odwiedziny i życzę udanej niedzieli.

      Usuń
  6. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba ta dekoracja. Świetny pomysł. Naprawdę "nie mogłaby być" tylko wg mnie jest małym dziełem sztuki. Prezent śliczny i nie dziwię się, że poprawił Ci nastrój. Pozdrawiam i jak najmniej takich irytujących ludzi na Twojej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Takie słowa z ust ( z pióra) artystki to zaszczyt.
      Jeszcze raz dziękuję i ślę uściski:)

      Usuń
  7. Głowa pełna pomysłów to cała Ty :) Pięknie i efektownie tworzysz.
    I super paczuszkę z niespodzianką dostałaś. Bardzo miły gest.
    Miłego weekendu Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło. Dziękuję za te kilka słów.
      Tonie też życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa dekoracja, taka naturalna. Ty to potrafisz :) Prezenciki urocze- dotarły w sama porę ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarły rzeczywiście idealnie.
      Dziękuję za odwiedzinki - pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Świetny eco pomysł na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja!!! Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Również ślę serdeczności:)

      Usuń
  11. Pamiętam, takie klocki w futrynach drzwi się wieszało. Fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostałość po nich. Trochę przeleżały. Są z prawdziwego drewna i szkoda byłoby ich nie wykorzystać.
      Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  12. Fajna i bardzo ciekawa dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowa dekoracja. Taka zasłona z korali to u mojej mamy cały czas wisi 😃
    Cieszę się, że przesyłka spodobała się 😃
    P.s. Nie zapomnij ze w "podaj dalej" należy obdarować dwie chętne osoby 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka bardzo mi się spodobała. Oczywiście będę kontynuowała akcję - podaj dalej.
      Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  14. Podoba mi się ten pomysł na dekorację :) kolory - rewelacja!
    Dziękuję za odwiedziny w moim blogowym zakątku :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć u siebie. Dzięki za miłe słowa - pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. Wygląda to fantastycznie! :)
    Taka ozdoba jest świetna. Koraliki wydają mi się mega reto i fajnie kojarzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się dobrze kojarzą i przypominają dzieciństwo.
      Pozdrawiam wakacyjnie ☀

      Usuń