sobota, 8 lipca 2017

Filmy 3x... - polecam & Liebster Award

Wakacje to czas na nadrabianie rożnego typu zaległości. To czas wytchnienia i spokoju, ładowania akumulatorów, poznawania czy odkrywania nie tylko siebie. I właśnie dzisiaj chciałabym przenieść Was w świat filmu.  Pogoda sprzyja  domowym nasiadówkom, więc może warto nadgonić zaległości w tym zakresie i wybrać się do kina czy zasiąść przed ekranami telewizora, by obejrzeć film, który przeniesie Was w świat opowieści.
Filmy, które chciałabym Wam zaproponować urzekły mnie i pobudziły do refleksji. Chciałabym je przedstawić w znany już Wam sposób a mianowicie w formule jaką przyjęłam a mianowicie w 3x... 

Pierwsza grupa 7 filmów to filmy:
1. zekranizowane na podstawie powieści Nicholasa Charlesa Sparksa,
2. kobiece filmy o miłości,
3. romantyczne i tajemnicze.



1. Pamiętnik - (2004)  

2. List w butelce - (1999)
3. Szkoła uczuć - (2002) 
4. Wybór - (2016) 
5. Dla Ciebie wszystko - (2014)
6. Noce w Rodanthe - (2008) 
7. Bezpieczna przystań - (2013)


Druga grupa 9 filmów to filmy:
1. wyciskające łzy (nie siadaj do ich oglądania bez chusteczki),
2. o pokonywaniu przeszkód,
3. o wielkiej miłości nie tylko kobiety do mężczyzny.








Ogólnie rzecz biorąc filmy, które zaprezentowałam Wam powyżej należą do gatunku "wyciskaczy łez". Może ktoś z Was w ostatnim czasie obejrzał film lub filmy, który spełniałby wymienione wyżej kryteria? Chętnie poznam Wasze sugestie.


I na koniec mała informacja.
W czerwcu zostałam nominowana przez Asikowy kącik do Liebster Award. Jest to moja druga tego typu nominacja. Serdecznie dziękuję Asi za to wyróżnienie. O idei zabawy pisałam już tutaj.





A to pytania, które zadała mi Asia:
(i oczywiście moje odpowiedzi)

1.Masz czasem ochotę schować się gdzieś?
Oczywiście są takie momenty, że chcę pobyć w ciszy ale chować się nie muszę.

2.Mały przydrożny sklepik czy wielki supermarket?
Chętniej odwiedzam małe sklepy, które mają swoją atmosferę. Czasami zaglądam do galerii ale muszę przyznać, że po takiej wyprawie czuję się "wypompowana".

3.Szklanka do połowy pusta czy pełna?
I tak -  i tak. Jak jestem chora to przeważnie do połowy pusta.

4. Skąd akurat pomysł na rękodzieło a nie inne hobby?
Mam również inne zainteresowania a zajęcia manualne przykuwały moją uwagę od maleńkości.

5. Czym kierujesz się w życiu?
Jestem kobitką z zasadami.

6. Makowiec czy sernik wiedeński?
Zależy od dnia - czasem makowiec a czasem sernik.

7. Motto życiowe?
"Czasami mała zmiana czyni ogromną różnicę".

Ja chciałabym nominować do Liebster Award następujące blogi:






Mam nadzieję, że dziewczyny przyjmiecie moje nominacje...?!

Moje pytania są następujące:
1. Blogowanie jest dla mnie...
2. W przyszłości chciałabym ...
3. Interesuję się...
4. Zawodowo zajmuję się...
5. Jestem kobietą...
6. Moim ulubionym daniem jest...
7. W ludziach cenię...
8. Trzy najważniejsze wartości w moim życiu to...
9. Nie lubię...
10. Marzy mi się...
11. Mój styl ubioru to...




Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)


40 komentarzy:

  1. Jeśli się nie myślę, dziś właśnie Pamiętnik - w TV i zapewne obejrzę kolejny raz i kolejny raz będę wyła ;)
    Zdecydowanie wolę płakać na filmach niż w życiu, więc często oglądam takie wyciskacze :) Kilka pozycji które przedstawiłaś widziałam, ale nie wszystkie więc chętnie nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę płakać na filmach - to kolejna rzecz, która nas łączy.
      Miłej niedzieli Wam życzę:)

      Usuń
    2. O widzisz jak miło :) Czyli wczoraj też z chusteczkami spędziłaś czas przed TV, czy darowałaś sobie Pamiętnik? :)

      Usuń
    3. Darowałam sobie na rzecz książki. To byłby mój 5 raz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Książki Nicholasa Sparksa. Filmy na podstawie jego powieści też bardzo lubię. Mój ulubiony oczywiście Pamiętnik :) Drugą grupę filmów też znam, najbardziej z tej listy filmów lubię Siedem Dusz, Jeden Dzień i Miasto Aniołów. Do tych filmów mogę wciąż wracać, chyba mi się nigdy nie znudzą. Bardzo podoba mi się Twoje życiowe motto :)
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz Sparksa to polecam książkę - "Ślub". Też chętnie czytam tego autora. Przeczytałam już chyba wszystkie jego książki.
      Dzięki za odwiedzinki - pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Zanim się pojawiłeś, wzbudził we mnie mnóstwo emocji na długo pozostanie w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w zupełności.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  4. Kochana,mogę spokojnie podpisać się pod komentarzem Ani K., ale z przyjemnością obejrzę je ponownie. Buziaki serdeczne ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś nas łączy. Trzy panie w różnym wieku.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  5. Ja uwielbiam Szkołę uczuć. Nie zliczę ile razy go oglądałam, ścieżka dźwiękowa też mnie zachwyca. Dziękuję Ci kochana za nominację i oczywiście przyjmuję :). Uściski i spokojnego wieczoru życzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Niedawno Cię odkryłam i bardzo spodobało mi się u Ciebie. Będę zaglądać.
      Pozdrowionka i miłych snów 😊

      Usuń
  6. nie oglądałam żadnego z tych filmów ale pamiętam że chciałam obejrzeć zanim się pojawiłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas nadrobić zaległości filmowe.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację, to bardzo miłe wyróżnienie :)) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś na nią.
      Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  8. Świetne filmy przedstawiłaś :) hi hi hi hi wszystkie oglądałam i płakałam i się rozmarzyłam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy niektórych z tych filmów można rzeczywiście i śmiać się, i płakać Pozdrawiam równie serdeczne.

      Usuń
  9. Piękne filmy, przy tym filmie Hachiko beczałam jak bóbr!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Kocham psy i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
      Pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  10. Ja wczoraj ogladałam "Chata" - bardzo mi się podobał. :) Książkę czytam- fim jak zwykle okrojony, ale polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ale chętnie poszukam.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  11. Kilka z tych filmów proponowanych przez Ciebie widziałam i się spłakałam, choć za historiami miłosnymi i wyciskaczami łez nie przepadam...:P Proponuję jako jedne z takich wyciskaczy "Malowany Welon" z Edwardem Nortonem -będziesz płakać jak bóbr;) Ostatnio udało nam się obejrzeć "Sztukę kochania" i miło się zaskoczyłam, chyba Polacy robią coraz lepsze filmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden i drugi film widziałam. Po obejrzeniu"Sztuki kochania" mieliśmy z mężem podobne odczucia do Twoich.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Great post!

    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę filmów z twojej listy już mam zaliczonych, ale znalazłam też nowe i ciekawie się zapowiadające :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, że mogłam coś polecić.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Nicholas Sparks... razem z moją mamą pochłaniamy wszystkie jego książki, które znajdziemy w osiedlowej bibliotece :) niestety nie udało mi się trafić w ekranizacje w TV (choć ostatnio jedna była, ale przegapiłyśmy).
    Sporo filmów, które wymieniłaś, mam ochotę obejrzeć, chyba mnie zmotywowałaś do poszukiwań i oglądania :D
    Ja też nie lubię galerii i supermarketów (chodzę jeśli naprawdę muszę)... Wolę ryneczki i mniejsze sklepiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moim skromnym zdaniem są warte obejrzenia.
      Witam w gronie moich gości.
      Pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  15. Obejrzałam chyba wszystkie z podanych tytułów, ale nie wiem czy dałabym radę oglądać dwa razy ten sam film. Sparks'a lubiłam czytać 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od razu może nie ale po jakimś czasie uwierz mi to też przyjemność.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Prawie wszystkie filmy z Twojej listy oglądałam :)
    Tak ja zdecydowanie lubię takie rozczulające historie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego.
      Pozdrawiam serdecznie ☀

      Usuń
  17. Siedem dusz tylko obejrzałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz taki repertuar to masz dużo do nadrobienia.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  18. Nominację jak najbardziej przyjmuję i zabiorę się za nią już niebawem. Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Czekam na odpowiedzi.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Szkoła uczuć - przepiękny film. Mogę oglądać i oglądać tylko muszę mieć wagon chusteczek:)

    OdpowiedzUsuń