Wyzwanie/ intencja na luty 2018 r. - pewnie nie dla wszystkich...a może?

Witajcie:)
Pamiętacie mój ubiegłoroczny pomysł - Słoik z niespodzianką = uśmiech
Jeśli nie - to pokrótce go przypomnę. Zaczęłam od stworzenia słoika dla siebie. Jego wnętrze miały wypełnić karteczki z pozytywnymi momentami. Niestety w swoim postanowieniu nie dotrwałam do końca roku. Do blogerek powędrowały inne słoiki np. z motywującymi cytatami, karteczkami na radosne momenty. Odczytanie kartek w styczniu, które wrzuciłam do słoika sprawiło mi jednak ogromną radość. W związku z tym i w 2018r. postanowiłam kontynuować ten pomysł. Słoik zamieniłam na kalendarz motywacyjny, do którego zakupu zachęciła mnie koleżanka. Tak więc od 13 stycznia jestem  jego właścicielką. Od tego czasu zaczęłam w kratkach umieszczać radosne momenty, dobre uczynki. Powstały też symbole, które miały zobrazować realizacje postanowień np. serce - dobry uczynek, kółko - ćwiczenia, krzyżyk - dłuższa droga do pracy. Styczeń jest już zapisany i całkiem nieźle mi to wychodziło.

Comments

Popular posts from this blog

Proste dekoracje wielkanocne

Marcowe słoiki z niesmodzianką