Urodzinowe candy

Witam Was bardzo serdecznie. 
Za trzy tygodnie a dokładnie 19 sierpnia mój blog będzie obchodził swoje drugie urodziny. W związku z tym chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za to, że jesteście i towarzyszycie mi w moich blogowych poczynaniach. Bywało różnie. Były chwile radości ale też zwątpienia - czy to co robię, ma jakikolwiek sens. Jak widzicie nadal jestem i zamierzam przynajmniej przez jeszcze jakiś czas pozostać w blogosferze. Mam pewne marzenia z tym związane ale nie wypowiem ich na głos, żeby nie zapeszyć.
Tak więc, drodzy moi goście jeszcze raz dziękując Wam za każde pozostawione słowo i za Wasze odwiedzinki,  chciałabym zaprosić Was do zabawy. Przygotowałam niespodziankę (dosłownie niespodziankę), której kulminacja odbędzie się właśnie 19 sierpnia. 

Comments

Popular posts from this blog

Proste dekoracje wielkanocne

Marcowe słoiki z niesmodzianką