środa, 2 sierpnia 2017

Metamorfoza starego okienka

Witajcie w ten ciepły, wakacyjny dzień.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać efekt mojej ostatniej pracy. Jakiś czas temu dostałam okienko a właściwie pozostałość po przodzie mebli kuchennych. Kształt na tyle mi się spodobał, że postanowiłam zrobić z tego dekorację do domu. Co prawda najpierw chciałam przerobić stare okno (drzwiczki) na lustro ale nie byłabym sobą i plan uległ zmianie. Sami zobaczcie co zmajstrowałam.

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych


Do wykonania tej recyklingowej ozdoby potrzebne będą następujące materiały:
*stare okienko (w moim przypadku przód szafki - drzwiczki)
*kawałek siatki
*zszywacz tapicerski
*bejca i wałek do malowania
*szlifierka oscylacyjna lub papier ścierny
*dowolne elementy dekoracje

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych

Wykonanie:
(musicie uwierzyć mi na słowo - drzwiczki były zielone)
*ścieramy farbę
*malujemy bejcą
*od tyłu przymocowujemy siatkę
*umieszczamy dowolne elementy dekoracyjne

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych

Okienko zawisło w naszej salono - sypialni.

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych

Gdyby komuś przyszła ochota na wykorzystanie starych okien to kolejne inspiracje znajdziecie w jednym z pierwszych moich postów lub poniżej.

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych

Źródło zdjęć: 1,2,3

co zrobić ze starych drzwiczek kuchennych

Źródło zdjęć: 4, 5, 6, 7
I jak Wam się podoba?


ps. Przypominam jeszcze o moim urodzinowym candy. Przyjęcie cały czas trwa. Przy stole czekają miejsca. 


Witam stałych i nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Jest to dla mnie bardzo ważne, że tu ze mną jesteście.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

56 komentarzy:

  1. Ty to masz głowę pełną pomysłów! Świetnie wygląda taka dekoracja, a można także wykorzystać użytkowo i dekoracyjnie zarazem, wieszając biżuterię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko może się kurzyć.
      Dzięki za miłe odwiedzinki - pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Drzwiczki miałaś kupione czy takie meblowe??Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je. Były do wyrzucenia. Po starych meblach kuchennych.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Świetny sposób an wykorzystanie ramy. Dekoracja prezentuje się ślicznie. Muszę poszukać starych drzwiczek :) i też taką chcę :). Ja zrobiłam lustro w ramie okiennej i do dziś mnie zachwyca ;). Możesz zajrzeć i sprawdzić :). Uściski Moniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje lustro już wcześniej. Jest przeurocze. Też kiedyś sobie takie sprawię, jak znajdę gdzieś odpowiednią ramę okna.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  4. Śliczny pomysł i profesjonalne wykonanie, na pewno sie zainspiruje!
    pozdrawiam!
    Dopasuj Wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pomysł, bardzo fajna dekoracja powstała. Muszę poszukać starych drzwiczek;) Obecnie jestem w posiadaniu starych okien:) muszę coś wymyślić. Pozdrawiam w ten upalny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna są idealne. Nie szukaj drzwiczek. Moje były alternatywą do okna.
      Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam:)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba , ale uciebie jakoś to wszystko pasuje, ja w moim mieszkaniu nie widzę tego , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym to wszystko polega, by wybierać rzeczy pasujące do naszych wnętrz.
      Pozdrowionka wielkie:)

      Usuń
  7. Cudne, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten pomysł - a wykonanie jak zawsze u Ciebie fantastyczne!
    To taka oryginalna dekoracja ściany !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów. Dziękuję:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetny recykling :) Dekoracja bardzo uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna rzecz wyszła spod Twoich rąk, wygląda cudnie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zyskałam Twoje uznanie.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  11. Piękną dekorację stworzyłaś : ) W piwnicy czeka okienko na moje natchnienie. Dziękuję za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na efekty Twojej pracy.
      Cieszę się, że Cię zainspirowałam.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. U ciebie te dekoracje wyglądają niesamowicie! I wszystko pasuje do siebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ze tak uważasz.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Moniko, Twoje okno jest wspaniałe :) Mnie od dawna się takie podobają. Pomysł z siatką jest super. Dzięki niej można za wieścić fajne detale, tak jak Twoje !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początki miało być lustro. Stwierdziłam jednak, że poczekam na większą ramę.
      Dzięki za mile odwiedziny.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Genialny pomysł i wykonanie a do tego świetny kursik. Okno po metamorfozie wygląda fantastycznie - pomysł z siatką, na której można zawiesić różne różności - mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa. Jest to dla mnie b. ważne.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  15. Świetny pomysł na wykorzystanie ramki!

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz będę rozglądala się po smietnikach za taki cudami🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać znajomym, że przygarniesz taki mebelek.
      Chyba, że macie bogate - pełne skarbów śmietniki.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  17. Bardzo mi sie podoba, super pomysl i cudowne wykonanie
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karina.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  18. Czasem mam takie nieodparte wrażenie, że jakieś nieznane fluidy między nami krążą. Otóż kilka dni temu przypomniałam sobie o starym oknie, które czeka na "wzięcie" w kąciku ogrodowej wiaty i...mówisz masz. Piękna aranżacja i podpowiedzi. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz i masz. Tak niektórzy mówią.
      A fluidy pewnie krążą, ponieważ pozwoliły poznać się nam wirtualnie.
      Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba Twoja metamorfoza i te przykładowe zdjęcia również. Sama myślałam o okiennej dekoracji lub takiej z wykorzystaniem starych drzwi. Problem w tym, że nigdzie takich nie mogę dostać. Chyba muszę zacząć szukać w internecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi też są świetne. Może allegro...
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Okienko ładnie komponuje się z wnętrzem, mogłabym mieć dom urządzony w takim stylu. W tle zauważyłam hamak :-) Ech, w hamaku to się dopiero odpoczywa. Czuję się w nim trochę jak niemowlę w brzuchu mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - hamak jest super. Uwielbiam w nim odpoczywać.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  21. super pomysł,ale na zdjęciu widzę też świetny hamak ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacja! Stare okno i zwykła siatka a wyszło cos niesamowitego. brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie gości. Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Bardzo fajny pomysł :) wiele osób po prostu wyrzuciłoby coś takiego, a Ty stworzyłaś coś niepowtarzalnego... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oczywiście ślę uściski:)

      Usuń
  24. Świetnie i łądnie się prezentuje na scianie":)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyżby to nasze znalezisko taką metamorfozę przeszło? Już we wrześniu pidbijemy podziemia 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest to nasze piwniczne znalezisko. Jak dobrze, że je uratowałam a miało wylądować na śmietniku.
      Buziaki młoda:)

      Usuń
  26. Wow, wygląda pięknie. I jakie cudne inspiracje. Ja też wygrzebałam stare okno o pospolitym kształcie i czeka teraz na swoje pięć minut. Może się doczeka w tym roku.
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę. Trzeba się tylko zabrać.
      Pozdrawiam:)

      Usuń