sobota, 19 sierpnia 2017

To jest moje miejsce - to jest mój (nasz) dom cz. 1

Witajcie w ten sobotni, urodzinowy wieczór.
Jeśli ktoś do mnie zagląda to wie, że dokładnie miesiąc temu zaprosiłam wszystkich chętnych na wirtualną imprezę z okazji urodzin. Całkiem sporo kobiet (32) w różnym wieku (od dwudziesto - do pięćdziesięciolatek) na niej się pojawiło. Było mi bardzo miło Was u siebie gościć i jeszcze bardziej Was poznać. 
Dziękuję Madziu (Wielkopolska), Moniko (Gdynia), Tereso (Elbląg), Aniu (Małopolska), Agnieszko (Lubelszczyzna), Moniu (Podkarpacie), Arleto (Południe Polski), Elżbieto, Karino (Niemcy), Natalio, Ewo (Częstochowa), Reniu, Marysiu (Wielkopolska), Mariolo (Świebodzin), Magdo (Śląsk), Agnieszko (Zachodniopomorskie), Olu (Wielkopolska), Agnieszko (Śląsk), Emilio, Angeliko (Anglia), Ago, Agnieszko, Aniu (Śląsk), Kamilo (Nowy Targ), Justyno (Łódź), Justyno (Warszawa), Alicjo (Warmia), Sylwio (Lubuskie), Ewo, Kamilo (Łódzkie), Magdo (obczyzna). Może kiedyś będzie nam dane spotkać się w realu i uścisnąć sobie ręce.


Moje drzwi a właściwie furtka  stanęła przed Wami otworem. Dzisiaj w rocznicę moich 2 urodzin chciałabym zaprosić Was na wirtualny spacerek po moim domu, miejscu, które jest przestrzenią, do której zawsze chętnie wracam. To tu odpoczywam, pracuję, tworzę, marzę, gotuję, rozmyślam itd. ...żyję.
Zacznijmy od ogrodu, który jedna z moich koleżanek nazywa zaczarowanym.





Moim marzeniem jest stworzyć tu przestrzeń iście wiejską i sielską. Muszę przyznać, że jestem coraz bliżej celu. Tylko brakuje mi jeszcze kwiatów - takich z dawnych lat - jak chociażby łubiny.

Mój kot wita Was u progu i zaprasza do środka.


Wędrówkę nie zaczniemy jednak od holu tylko od naszego pokoju dziennego, który pełni również role sypialni.



To jest właśnie moje miejsce - to jest nasz dom. Na kolejne odsłony zapraszam wkrótce.

I na koniec wyniki candy. Postanowiłam, że moja paczuszka - niespodzianka powędruje do: Marysi 
(czekam na adres do przesyłki: 
katalog_inspiracji@poczta.fm)



Pozdrawiam Was wszystkich 
z bliska i z daleka, 
młodych i nieco starszych, 
 pozostawiających komentarze  i tych, którzy tego nie robią (sama kiedyś byłam milczącym obserwatorem).
Przesyłam Wam same serdeczności
Monika:) 


74 komentarze:

  1. Cudownie!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje Marysi :)

    PS: do tak cudnego ogrodu wpraszam się na kawę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie mieszkasz. Serdeczne gratulacje dla Marysi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miły spacer! Piękne zakątki, te w ogrodzie i w domku!
    A Marysi gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Serdecznie dzięki. Ślę uściski ��

      Usuń
  5. Jaki ten ogród jest cudowny :) Och jak ja bardzo bym chciała taki u siebie wyczarować :) :) Marzenie :) :) My cały czas jeszcze w remoncie i podwórko wygląda okropnie ale jeśli pozwolisz za jakiś czas uśmiechnę się do Ciebie po nazwy tych cudnych roślin w wiklinowych koszach bo tak bardzo bym chciała je mieć u siebie :) :) A kosze już zbieram od jakiegoś czasu hi hi hi hi :) Z wielką przyjemnością usiadłabym z Tobą na kawkę na tej cudnej białej ławeczce i oddawałabym się przyjemnością i podziwianiu :) :) Uważam, że piękne miejsce stworzyłaś wiejsko-sielskie :) Tak mi się to marzy :) Nasz dom tzn wnętrze jest właśnie takie wiejskie i na zewnątrz też bym chciała taki klimat mieć ale to za parę chwil :) No normalnie jestem zakochana w Twoim kawałku świata :) Buziaczki gorące przesyłam Kochana i P. Marysi serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koszach mam zioła, goździki, pelargonie, begonie.
      Cieszę się,że mój ogród Tak Ci się spodobał. Jest mi z tego powodu bardzo miło.
      Pozdrawiam ciepło😀

      Usuń
  6. Hihi widzę, że ja się spóźniłam na urodzinki ale myślę, że mimo wszystko i mnie kotek wpuści na małą herbatkę (kawy nie pijam) :).

    Ogród rzeczywiście jest przepiękny, a sypialnia ... marzenie. Jesteś dużą szczęściarą mogąc codziennie przebywać w takim otoczeniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście cenię sobie fakt posiadania ogrodu i własnego domku.
      Na herbatkę oczywiście też zapraszam. Miło mi bardzo.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Wiele serdeczności z okazji urodzin oraz gratulacje dla Marysi! Ogród naprawdę zaczarowany, urzekł mnie od razu. Podziwiam taras i dekoracje. I już wiem, co zrobię z moja maszyną do szycia. Sypialnia również urocza, bardzo lubię takie klimaty. Dziękuję za zaproszenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszyna początkowo stała w domu. Teraz mi małych zmianach stanęła już na stałe w ogrodzie. Dziękuję za tak miłe odwiedziny.
      Pozdrawiam ciepło 😊

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin. Twój dom i otoczenie, to prawdziwa oaza spokoju i domowego ciepła. Z przyjemnością posiedziałam u Ciebie z filiżanką kawy. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam. Chętnie porozmawiałabym z Tobą (tak kreatywną osobą).
      Dzięki za tak miłe odwiedzinki. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Gratulacje dla Marysi! Pięknie mieszkasz i pięknie tworzysz swoje otoczenie. Należysz do tych szczęśliwców, którzy posiadają ogród. Życzę wielu inspiracji, bo ogród jest cudowny. Nie ma lepszego miejsca na odpoczynek. Relaks z książką, odpoczynek po ciężkim dniu i wspólny czas z rodziną w ogrodzie przynosi ukojenie na długi czas.
    Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem coraz bardziej się przekonuję, że własna przestrzeń jest darem od losu.
      Pozdrawiam i śle serdeczności.

      Usuń
  10. Moniko, pięknie mieszkasz :) Masz niesamowity ogród ! I uroczego piesia :))
    Gratuluję zwyciężczyni urodzinowego Candy !
    Pozdrawiam ciepło w tą deszczową niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Nasz Maks jest naprawdę uroczy choć charakterny.
      Również pozdrawiam i ślę same serdeczności.

      Usuń
  11. Moniu kochana, magia z tych zdjęć bije. Twój ogród i sypialnia są tak ciepłe , dopieszczone w każdym detalu. Tyle pojedynczych elementów mi sie podoba, a jako całość zbijają z nóg. Figurka pary piękna. Zresztą, tak jak pisałam, artystyczną duszę czuć w Twoim kawałku świata. Udanej niedzieli i oczywiście gratuluję zwyciężczyni:). Serdeczności:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze moja przestrzeń przypadła Ci do gustu. Dziękuję za tyle miłych słów. Jest mi baaardzo miło.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  12. Piękne miejsce na ziemi dla siebie stworzyłaś! Ogród faktycznie, zaczarowany! Gratuluję urodzinek i życzę wszystkiego najlepszego - mnóstwa weny!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie.
      Pozdrawiam i śle uściski:)

      Usuń
  13. ...bowiem Twój ogród rzeczywiście jest zaczarowany ;) Pięknie masz urządzoną sypialnię :) Serdeczności posyłam :) <3
    Ps. odezwij się Moniko na e-maila, bo chciałabym wyjaśnić sprawę, o której mowa (pisałam już do Ciebie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedy pisałaś - no ja nic nie mam. Zaraz napiszę do Ciebie.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
  14. To ja chyba przegapiłam fajną imprezkę:( bardzo żałuję!!! Może następny raz będzie? Ogród masz przecudowany! Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zawsze możesz dołączyć - w świecie wirtualnym wsszustko jest możliwe.
      Pozdrowionka😊

      Usuń
  15. Moniczko moja droga. Wybacz, bo jednak coś przeoczyłam. Wszystkie jesteśmy zabiegane zapewne, choć nic mnie nie usprawiedliwia...
    Cudowne miejsce stworzyłaś, ale to nic dziwnego. Wspaniałe osoby takie właśnie tworzą...
    Wpadnę na kolejne spotkanie, obiecuję :)
    Tymczasem ściskam niedzielnie.
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe odwiedziny i tak urocze słowa. Jeśli masz ochotę to opowiedz coś na swoje temat.
      Pozdrawiam ciepło☺

      Usuń
  16. Śliczne miejsce stworzyłaś. Pełne roślin w ogrodzie, uroczych zakątków i ciepła w domu.
    Pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 😊

      Usuń
  17. Przecudnie mieszkasz! Też uwielbiam taki styl sielsko-wiejsko:) Mamy z mamą w podobnym stylu urządzone wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wnętrza z duszą - niezbyt nowoczesne. U kogoś owszem - nawet mi się podoba ale u siebie wole coś sielskiego.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  18. Szkoda, że przegapiłam Twoje urodzinowe zaproszenie sprzed miesiąca. Dziś z wielką przyjemnością spaceruję po ścieżkach cudownego ogrodu i zaglądam do pięknych, pełnych ciepła wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Doroto. Bardzo mi miło.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności:)

      Usuń
  19. Wspaniałe, bardzo cieple wnętrze, no i cudny kotek☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Z ogromną przyjemnością pospacerowałam po Twoich pięknych włościach. Zachwyca i dom i ogród <3
    Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć.Dziękuję.
      Pozdrawiam i ślę uściski ☺

      Usuń
  21. cudnie u Ciebie te zakątki z każdej strony domu zachwycają:)
    czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Koleżanka ma rację, ogród jest zaczarowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest dla nas oazą.
      Pozdrowionka i wielkie dzięki.

      Usuń
  23. Masz bardzo klimatyczne wnętrze. Z przyjemnością powędrowałam z Tobą i czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hollinko. Dwa lata minęły zanim zdecydowałam się odsłonić trochę więcej. Miałam co do tego wątpliwości. Ale poszło.
      Pozdrawiam pięknie.

      Usuń
  24. Moniko, pieknie mieszkasz a twoj ogrod jest cudowny,
    Sypialnia rowniez urocza. Wspanialy dom.
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle ciepłych słó.
      Pozdrawiam i ślę uściski.

      Usuń
  25. Pięknie u Ciebie! Bardzo dziękuję, że mogłam u Ciebie gościć i poznać Cię nieco bliżej! Ogród jest rzeczywiście fantastyczny a mieszkanie bardzo przytulne i dające wytchnienie, spokojne! Wiele serdeczności dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zakątki stworzyłaś w ogrodzie i w domku : ) Dziękuję za zabawę i możliwość poznania tak wielu ciekawych kobiet. I oczywiście gratuluję Marysi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że formuła zabawy Ci się spodobała. Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam.

      Usuń
  27. Wspaniale mieszkasz. Ogród pięknie zadbany a w domu czuję się ciepło i przytulność. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój ogród naprawdę jest zaczarowany! I te zwierzaki... Kocham kwiaty i zieleń i mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się coś podobnego stworzyć w swoim ogrodzie:) Zwyciężczyni gratuluję wygranej i cieszę się, że dzięki Tobie mogłam lepiej poznać inne blogujące kobietki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja przestrzeń Ci się spodobała i że przypadła Ci do gustu formuła Candy.
      Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam.

      Usuń
  29. Pięknie... Twój ogród jest CUDNY. Zazdroszczę bardzo! ;) ;) ;)
    A w domku... ach, te kolorki... naturalne, przytulne... wszystko jest takie, że po prostu tylko siedzieć i się rozkoszować patrzeniem :)
    Dziękuję za wspólną zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziękuję za udział w zabawie i za te miłe odwiedziny.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
  30. Cudnie, uroczo, podziwiam i gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  31. Ojej, jakie miłe zaskoczenie. Bardzo dziękuję za to szczególne wyróżnienie. Miło mi było gościć na Twoim przyjęciu i na dodatek w tak doborowym i sympatycznym towarzystwie. Piękny jest ten Twój kawałek podłogi, taki klimatyczny, w pełni oddający duszę właścicielki i kreatorki. Mnóstwo drobiazgów, które tworzą specyfikę wnętrza i je personalizują. Ogród zaprasza do wypoczynku zielenią i kolorem. Pomysł z sielskim ogródkiem doskonały. Będzie naturalnie, swojsko i po polsku. Działaj więc i pokaż efekty. Z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony Twojego domu. Życzę Ci i zawsze mieszkało w nim szczęście i radość z dzielenia chleba, z tymi których kochasz.Pozdrawiam.Adres podam w mailu.Pozdrawiam Ciebie i wszystkie uczestniczki urodzinowego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matysik. Tym wpisem sprawiłaś mi ogromną przyjemność. Dziękuję także za życzenia i za Twoją obecność.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
    2. Oczywiście miało być : dziękuję Marysiu 😉

      Usuń
  32. I ja chciałabym wyczarować taki sielski-anielski zakątek jak Twój, ale jestem dopiero na starcie, do ogrodu jeszcze szmat czasu. W każdym razie w najbliższej pięciolatce może... A ta furtka i prowadząca do niej ścieżka na pierwszym zdjęciu jest magiczna ;-) cały ogród taki jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę. Na początku wszystko wydaje długoterminowym planem. Czas tak szybko płynie, że ani nie zdążysz się obejrzeć a już trzeba wycinać krzaki.
      Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  33. What a beautiful place, so many little details and beautiful decor. I love the freshness and simplicity.

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się spóźniłam, ale spróbuję to nadrobić. Mieszkasz w bardzo pięknym i gościnnym otoczeniu, więc wpraszam się na małą czarną. Posiedzę na ławeczce w ogrodzie a potem przeniosę się na hamak w pokoju dziennym. Ten hamak to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ogród faktycznie jest rajski i magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Romantycznie, sielsko,pięknie....tylko odpoczywać:)

    OdpowiedzUsuń