To jest moje miejsce - to jest mój (nasz) dom cz. 1

Witajcie w ten sobotni, urodzinowy wieczór.
Jeśli ktoś do mnie zagląda to wie, że dokładnie miesiąc temu zaprosiłam wszystkich chętnych na wirtualną imprezę z okazji urodzin. Całkiem sporo kobiet (32) w różnym wieku (od dwudziesto - do pięćdziesięciolatek) na niej się pojawiło. Było mi bardzo miło Was u siebie gościć i jeszcze bardziej Was poznać. 
Dziękuję Madziu (Wielkopolska), Moniko (Gdynia), Tereso (Elbląg), Aniu (Małopolska), Agnieszko (Lubelszczyzna), Moniu (Podkarpacie), Arleto (Południe Polski), Elżbieto, Karino (Niemcy), Natalio, Ewo (Częstochowa), Reniu, Marysiu (Wielkopolska), Mariolo (Świebodzin), Magdo (Śląsk), Agnieszko (Zachodniopomorskie), Olu (Wielkopolska), Agnieszko (Śląsk), Emilio, Angeliko (Anglia), Ago, Agnieszko, Aniu (Śląsk), Kamilo (Nowy Targ), Justyno (Łódź), Justyno (Warszawa), Alicjo (Warmia), Sylwio (Lubuskie), Ewo, Kamilo (Łódzkie), Magdo (obczyzna). Może kiedyś będzie nam dane spotkać się w realu i uścisnąć sobie ręce.

Comments

Popular posts from this blog

Proste dekoracje wielkanocne

Marcowe słoiki z niesmodzianką