poniedziałek, 24 lipca 2017

Lampion ze słoika czyli coś z niczego

Dosłownie z ostatniej chwili.  
W moim ogrodzie  zagościły lampiony ze słoików. Powstały zupełnie spontanicznie. Siedząc wygodnie na foteliku w ogrodzie przyglądałam się otoczeniu. Czegoś mi brakowało... A ponieważ bardzo lubię oświetlenie postanowiłam pójść w tym kierunku i stworzyć słoikowe lampiony.
Doskonale wiecie, że bardzo cenię sobie projekty, które można wykonać z rzeczy pozornie nieużytecznych. Z materiałów, które zachomikowałam w domu stworzyłam lampiony w nieco wakacyjnym klimacie. 


 Do stworzenia lampionów potrzebne były:

*słoiki
*sznurek
*tasiemka
*kawałek siatki
* klamerki
* pistolet do kleju  na gorąco
*elementy dekoracyjne (u mnie motylki ze starych kartek, które wykonałam jakiś czas temu)
*drobne kamyczki
*muszelki
*płytka gipsowa (ścienna)









Jeśli w jakiś sposób zachęciłam kogoś z Was do przygotowania tego typu  dekoracji, podaję jeszcze kilka przykładów zaczerpniętych z internetu.
Jak sami zobaczycie, sposobów na ich przygotowanie jest bardzo wiele. Wszystko zależny od naszej kreatywności, gustu, no i może jeszcze materiałów, jakie posiadamy w naszych zasobach.


Źródła zdjęć: 1, 2, 3, 4, 5


Źródła zdjęć: 6, 7, 8, 9, 10


I jak Wam się podobają takie nieszablonowe twory? 


Witam stałych i nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Jest to dla mnie bardzo ważne, że tu ze mną jesteście.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

56 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Słoikowe lampiony są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam życząc miłego wieczoru ❇

      Usuń
  2. Super :) Twój ogród wygląda teraz na pewno piękniej :) Bardzo mi się podoba i lubię robić ze słoików różne rzeczy, więc może też coś pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, bardzo lubię oświetlenie. Świece, świeczniki, lampiony, lampki czy żarówki to elementy naszego codziennego domowego i ogrodowego wystroju. To właśnie one sprawiają, że nastrój staje się bardziej romantyczny i magiczny.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
    2. Oj tak, i ja je polubiłam, wcześniej jakoś specjalnie nie zwracałam na to uwagi :)

      Usuń
    3. Człowiek z czasem uczy się dostrzegać:)

      Usuń
  3. Wow, naprawdę piękne, ale mnie, osobie nieuzdolnionej manualnie, aż trudno uwierzyć, że ja mogłabym coś takiego stworzyć w wolnej chwili :-) Trzeba być na tym tle zakręconym, kolekcjonować różne drobiazgi, które mogą być wykorzystane. Zawsze oglądam te cudeńka na blogach i myślę, że może sama, któregoś dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj - ten dzień sam nie przyjdzie. Wystarczy tylko spróbować. Satysfakcja murowana.
      Pozdrawiam i życzę zakręcenia 🌀

      Usuń
  4. Piękne te Twoje lampiony. Muszę zrobić i ja. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoim balkonie będą wyglądać na pewno świetnie.
      Pozdrawiam i ślę uściski 😊

      Usuń
  5. Twoje lampiony są bardziej klimatyczne niż te z internetu. ;) Chociaż wszystkie mogą kogoś zainspirować.
    Bardzo interesująco wygląda siateczka w lampionie z białą świecą. Jednak to te lampiony z czarnymi świeczkami mnie urzekły. Są cudowne, nic bym nie zmieniła. :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję za te miłe odwiedziny. Każda opinia jest dla mnie cenna.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  6. Tak niewiele trzeba, żeby zrobić coś unikalnego....piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami rzeczywiście tak bywa.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  7. Świetne pomysły. Dzięki za inspiracje. Nie dalej jak wczoraj znajoma przywiozła mi cały worek słoików o ciekawych kształtach twierdząc, że na pewno coś z nich zrobię. Twój post, to strzał w dziesiątkę. I jak tu nie wierzyć w zbiegi okoliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy twierdzą, że podświadomość wysłała w świat zapytanie a on jej odpowiada.
      Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. SUPER Jestem jak zwykle pod wrazeniem, wspanialy pomysl
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karina❤ za te miłe słowa.
      Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

      Usuń
  9. Piękne lampiony, super pomysły. A ja jeszcze nie spróbowałam zrobić motylka : (, a tak pięknie zdobią.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam Cię do ich wykonania.
      Pozdrowionka wielkie:)

      Usuń
  10. Nadawanie drugiego życia starym i zniszczonym produktom to świetny pomysł! Lampiony wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły niestety tego lata unikam już dodatków które trzeba wciąż chować przed ulewami:)
    a tak strojne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście lato tego roku nas nie rozpieszcza. Moje lampiony stoją pod dachem więc jest mi lżej i nie muszę ich chować.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  12. Ta siatka w środku wygląda ekstra. Pozwól, że pomysł odgapię bezczelnie :). Pozdrawiam Cię serdecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odgapiaj ile chcesz. dla mnie to sama przyjemność.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  13. Śliczne :)
    Uwielbiam takie i też robię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzisz - mamy coś wspólnego:)
      Pozdrowionka.

      Usuń
  14. Tak, tak słoiki to bardzo wdzięczny materiał twórczy i przetwórczy, chwilowo bliżej mi do przetwórstwa;-) ale sama namiętnie ustawiam, szczególnie w ogrodzie lampiony słoikowe, Twoje są bardzo pomysłowe i klimatyczne. Dzięki za garść inspiracji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo ostatnio zakładam ale...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Suuuper... :) fajne, naturalne kolory. A motylki z papieru od razu zwróciły moją uwagę - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie lubię. Naturalność to jest to.
      Pozdrawiam pięknie:0

      Usuń
  16. Oj, rozwaliłaś mnie tymi lampionami! Są przepiękne!a ta siatka w środku dodaje cudownego klimatu i uroku! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za tak miłe słowa. Bardzo sobie to cenię.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  17. Na pewno przepięknie wyglądają wieczorem. Słoiki to naprawdę świetny materiał na lampiony. Wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że aura nie sprzyja wieczornemu relaksowaniu się.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
  18. Super ozdoby poczyniłaś. A ja swoich wciąż nie mogę dokończyć, zaczętych lata świetlne temu.Może dzięki Tobie zmobilizuję się...:p Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię z całego serca. Po ukończeniu pracy człowiek dostaje skrzydeł i ma ochotę zrobić coś jeszcze.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  19. przepiękne lampiony,fajnie, że nadałaś drugie życie nieużywanym już słoikom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie wyszukałam takie w mojej spiżarce i teraz zdobią mój taras.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  20. Takie lampiony są zawsze świetną i oryginalną dekoracją i w każdym miejscu sprawdzają się idealnie - fajny pomysł i super kursik - chętnie podpatrzę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, ze mogłam Cie zainspirować.
      Ślę uściski:)

      Usuń
  21. Śliczny recykling!! Musi być niezwykle romantycznie w Twoim ogrodzie kiedy zapalisz świece....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, romantyzm wisi wtedy w powietrzu.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Piękny jest ten lampion:) Muszę ukraść pomysł i zrobić taki;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie lampioniki ze słoiczków w różnym stylu są naprawdę świetne i bezpretensjonalne! Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ta miłe słowa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Twój lampion bardzo mi się podoba :) Bardzo lubię tego typu dekoracje, o tej porze roku. Morskie lampiony są idealną dekoracją ogrodu, ale i też wnętrz. Super pomysł :))
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają takie pomysły :)
    Proste i tanie!
    Extra!
    Muszę sobie podobne zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Rzeczy ładne nie muszą być drogie.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  26. Ja kocham wszelkiego rodzaju lampiony i świeczniki :) Na moim tarasie też jest ich sporo bo uwielbiam wieczorkiem siedzieć przy blasku świec :) U Ciebie z całą pewnością teraz też jest magicznie dzięki tym cudnym lampionom :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dzięki nim ale i też zawieszonym żarówkom.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  27. Ty jesteś dla mnie mistrzynią metamorfozy słoika:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zaczerwienię.
      Pozdrawiam i ślę same serdeczności:)

      Usuń