piątek, 21 lipca 2017

Sałatka pomidorowo - ogórkowa

Witam Was serdecznie w ten piękny, letni, słoneczny dzień. W przerwie miedzy szlifowaniem kuchennych krzeseł "wpadam" do Was z najprostszym przepisem świta i jednocześnie bardzo orzeźwiającym i małokalorycznym. O czym mowa? O sałatce z pomidorów i ogórków. 


Składniki:
*pomidory w trzech różnych kolorach
*ogórki gruntowe 
*ogórki kiszone
sól i pieprz
*opcjonalnie śmietana 12%


Wykonanie:
*pomidory kroimy w ćwiartki
*ogórki kroimy w ćwiartki
*doprawiamy solą i pieprzem
*opcjonalnie możemy dodać śmietanę


Uwagi:
*ja dodałam śmietanę, ponieważ bardzo ją lubimy w sałatkach

31 komentarzy:

  1. U mnie dziś to samo na śniadanie ;). Tylko u mnie bez ogórków kiszonych i jeszcze dodałam czosnek dla smaczku :). Buźki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, ze imienniczki to jeszcze lubimy to samo. Tylko latka nas różnią.
      Pozdrawiam serdecznie - Monika:)

      Usuń
  2. Wygląda apetycznie, ja spróbuję dodać natkę pietruszki. Uwielbiam ją i wpycham gdzie się da. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też może być. Natka jest super.
      Pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  3. Oj taką też lubię, wszyscy w domu ją lubią :)Teraz sezon na ogórki i pomidorki, więc trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste rzeczy bardzo często są najlepsze. Tak jak piszesz sezon w pełni na ogórki i pomidory więc trzeba korzystać.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  4. Proste, smaczne, zdrowe i domowe, czyli super.Ja też ze śmietanką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie pomidory lubię, ogórki zresztą też ale połączenie tych dwóch produktów już nie bardzo mi smakuje :D
    Ps. odpowiedziałam na Twoje LBA :) Dziękuję jeszcze raz na nominację! Dodałam kilka pytań i miło mi będzie jeżeli na nie odpowiesz - czuj się nominowana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z gustami kulinarnymi. Jednemu coś może bardzo smakować a drugiemu wręcz przeciwnie.
      Z zainteresowaniem przeczytam Twoje odpowiedzi w ramach nominacji. Zgodnie z zasadami nie mogę być nominowana przez osobę, którą wybrałam do LBA.
      Pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  6. Świeże warzywa są przepyszne w każdej sałatce. Ja o sobie mogę powiedzieć, że jestem pomidorowa, bo pomidory lubię w każdej postaci niż ogórki. Ale takie połączenie ze słodką śmietanką i świeżym pieprzem to pycha.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - nie ma to jak świeże warzywa. Mniam.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  7. Bardzo lubię tego typu letnie sałatki ! A pomidorowo-ogórkowa kojarzy mi się z dzieciństwem :D
    Pozdrawiam ciepło i weekendowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie.
      Pozdrowionka wielkie:)

      Usuń
  8. Mój mąż bardzo często przygotowuje bardzo podobną sałatkę. Dodatkowo trafia do niej cebula, a czasami i rzodkiewka. Jest bardzo smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko dodaję surową cebulę (przynajmniej dla siebie), ponieważ mi niespecjalnie służy. Za to mój mąż uwielbia w podobnej wersji jak Twój mąż.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Wyglada bardzo apetycznie:) chcialam rowniez podziekowac za mily komentarz
    fajnie ze tutaj jestes ♥♥♥
    Pozdrawiam serdecznie i przyjemnej niedzieli
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że do mnie zaglądasz i komentujesz. Dzięki wielkie.
      Pozdrawiam również życząc miłej niedzieli i nadchodzącego tygodnia.

      Usuń
  10. Bardzo smakowicie wygląda. Robiłam już kilka razy takie sałatki, ale bez śmietany.........może będzie smaczniejsza, spróbuję. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My bardzo lubimy dodawać śmietanę do sałatek. Dodaję ją nawet do marchewki z jabłkiem.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wakacyjnie ☀

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Taki miałam cel.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  12. Prosto zdrowo i... ze śmietanką, mniam:-) Ja dodaję jeszcze zielsko czyli bazylię, lub pietruszkę, lub szczypiorek, albo wszystko razem:-). Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też na pewno jest smakowicie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Kocham taką sałatkę, ja ją robię bardziej rzadką, bo dodatję więcej śmietany, która łączy się z sokiem z pomidorów. I oczywiście cebulka, do tego chleb z masłem. Jedzenie mojego dzieciństwa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cebulą uważam, ponieważ potem mi się odbija ale mój mąż zawsze dodaje.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  14. Pyszna sałatka, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń